Barion Pixel
Keresés

Hasznos (vagy haszontalan?) kellékek babával való strandoláshoz

Ha babával indulunk strandolni, hasznos lehet tudni, milyen kellékekre lesz szükségünk. Nekünk sikerült a fél világot magunkkal vinni Thaiföldre, amikor három hétre mentünk kilenc hónapos ikrekkel. Teljesen felesleges volt.

Hogy megspóroljak nektek sok időt, helyet és pénzt, leírom a tanulságokat, hogy mi bizonyult hasznosnak, és mit vittünk el teljesen feleslegesen magunkkal.

Strandsátor

Ez a Decathlonos összecsukható strandsátor nagyon jó szolgálatot tett; lehet használni szoptatáshoz, árnyékoláshoz, altatáshoz, piknikezéshez. Megérte magunkkal vinni.

This image has an empty alt attribute; its file name is 72530429_668210783667509_1254240474609221632_n-1-300x225.jpg

Naptej

Talán egyértelmű, de mindenképpen 50 faktoros krémmel kell rendszeres időközönként bekenni a babákat. Inkább vigyünk belőle többet mint kevesebbet, persze biztos lehet majd ott helyben is venni, de nehogy pont elfogyjon amikor szükség lenne rá.

UV szűrős fürdőruha

Jó ötletnek tűnt, és ezt is a Decathlonban szereztük be. Sajnos rossz volt a méret, és amúgy sem mentünk napra. Viszont következő évben, amikor már rohangáltak, vettem nekik rendes méretben és rendkívül hasznos volt! Sosem égtek le alatta.

This image has an empty alt attribute; its file name is 73105401_1169231536595771_1690465154514288640_n-300x240.jpg

Felfújható medence

Elképzeltem, ahogy majd a kisbabáink boldogan lubickolnak a felfújható medencében, amit magunkkal vittünk. A valóság viszont az, hogy úgy ahogy van, haza is vittük, ki sem csomagoltuk a zacsijából egyszer sem. Csak a helyet foglalta.

A Balcsin viszont már felfújtuk a kertben, és nagyon élvezték a fiúk. Tehát, ha kocsival megyünk, el fogjuk vinni, de repülőútra még egyszer biztosan nem!

Sapka

Sajnos a fiaink mindent megtettek, hogy lekerüljön róluk. Mivel keveset voltunk veszélyes napsütésben, nem volt belőle gond, de a következő nyáron már szigorúan kötelező volt hordani, mégpedig egy megkötőset, amit nem tudnak magukról könnyen levenni.

Beleülős úszógumi

Bár sok helyet foglal, sokat használtuk!

Az elején szkeptikusan fogadták a gyerekek, de napról napra egyre jobban megszerették, mígnem ez lett a családi nyaralás napi fénypontja, amikor a naplementében úszkáltunk a fiúkkal. Bár én spórolnék a hellyel, ha van, akkor visszük magunkkal továbbra is.

This image has an empty alt attribute; its file name is 72730271_2409616285986825_4574820295491190784_n-300x240.jpg

Karúszók

Biztos, ami biztos, vittünk karúszókat is. Felesleges volt, ki sem bontottuk és úgy ahogy volt, vittük is haza.

Pléd

Ez a Decathlonos pléd nagyon jó szolgálatot tett. Nem foglal sok helyet, le lehet teríteni homokon, füvön, bárhol. Könnyen mosható, szuper anyagból van. Visszük magunkkal legközelebb is! (update: azóta már megvettük ennek a nagyobb méretű verzióját, és nagyon szeretjük!).

Cumisüvegben víz

Még nagyon az elején jártunk a vízivásnak, de folyamatosan próbáltuk a babákat itatni, több-kevesebb sikerrel. Legközelebb is mindig lesz nálunk sok-sok víz, mert a napon még szomjasabbak a picik (csak kilenc hónaposan inkább gyakrabban akartak szopizni, mint vízet inni…)

Játékok

Vittünk a strandra egy-két játékot, amivel pár percig eljátszadoztak, de ugyanennyire volt izgalmas a homok, a kövek, vagy bármilyen másik tárgy, amit eléjük raktunk. Tehát igazából felesleges volt vinni, a természet maga és az új helyek felfedezése sokkal izgalmasabb.

Nasi, baba kaja

A fő étkezéseknél az étterembe mentünk, de azért mindig volt nálunk egy kis abonett, gyümi, ilyesmi, ami nagy sikert tudott aratni kúszás, mászás közben.

Remélem, sikerült pár hasznos tippet megosztani, és ti okosabban pakoltok majd, mint mi.

Összességében viszont teljesen mindegy, mit viszünk és mit nem, a lényeg, hogy kezeljük rugalmasan az adott helyzetet, és érezzük jól magunkat. Utólag mi sem arra emlékszünk vissza, hogy minek pakoltuk be a medencét, hanem arra, hogy milyen csodálatos volt a fiúkkal naplementében pancsolni… 🙂

Shopping Cart
Processed with VSCO with a6 preset
UTAZÓANYA NYÁRI AKCIÓ

15% kedvezmény mindenre!

Használd az utazoanyastrand15 kuponkódot, és 15% kedvezményt kapsz a végösszegből 07.31-ig.